пятница, 5 июля 2019 г.

ЮНЫЕ ТАЛАНТЫ. АССОЛЬ ОВЧАРЕНКО. ПОЭЗИЯ


Овчаренко Ассоль Сергіївна

Учениця 7-го класу
Ялтинської середньої школи №15 .
Навчається в музичній школі ім. Спендіарова.


НІЧ І ДЕНЬ

Ніч і день ідуть у парі,
Разом все спостерігають.
Ніч вартує, коли сплять.
День – коли вже час вставать.

Заступає гордовито,
Сонечко підняв на виток!
Владно він спостерігає,
Після сну хто як діяє!

Разом з вечором приймає
Як за день хто чим звітає.
Ніч приймає звіт і втому,
День – до ранку непритомний.


СТЕЖКА

Стежка в'ється коло хати
І до рогу пролягає,
А за рогом, за майданом,
Шлях мене мій вже чекає.

Зорі там, світи далекі
Ваблять мене в майбуття.
Тільки дзвоник пролунає,
Все відбудеться, що має.

Наповняє серце спокій,
Відкриває сенс життя,
Де є творчості багато,
Весело, як  в хаті тата.


ЗАВІРЮХА

Дриком, бриком, задериком
Завіхрявся  гоп зі  смиком.
Закружляла ніч свята!
Сніг іде – ночі нема.

Все засяяло навколо,
Те, що вчора було голо.
Сяє поле, сяють гори,
Підіймає хвилі море.

Небо сріблом мерехтить,
Яскравіє кожну мить.
Хмар нема – куди поділись?
Мабуть,  сонечком нагрілись?



БІЛКА

Як до мене в шибку білка
Загляда, стрибнув на гілку.
Бо сосна перед віконцем
Виросла, закривши сонце.

Я руденьку привітаю,
Їй горішок залишаю.
І вона зрадіє, звісно,
Хвостиком махне навмисно.



ЗИМОВА ПРИГОДА

Чарівне зайчатко
Стриба на снігу.
А я за ним слідом
На лижах іду.

Куди заведе
Мене заячий слід?
Чи втраплю додому
На свіжий обід?

Чи, бо, заблукаю
Я, мріями повен?
Кружлятиму білим
Засніженим полем.



ДРОК

Спустилось зелене волосся
Аж так, що закрило стіну.
І вниз по стіні повилося,
Ще й квітами вкрилось воно.

А квіти ті дрібні, як бісер,
Жовтенькі, як сонце, вони.
І бджоли радіють цим квітам
Так щиро, неначе весні!


Комментариев нет:

Отправить комментарий